nöjd

sitter i solen i sthlm vid kärsögården, vid drottningholm, första dagen på slutlägret..

MIdsommar var helt fantastiskt! vilken succeé! vi är jätte nöjda. det blev tillslut 32 ungdomar mellan 12 - 21 år som var med!. kul att det blev så himla bra även fast det var så vid åldersgrupp. vi hade en egen liten utvärdering under eftermiddagen, vår umeå grupp och alla var himla nöjda! det är ett stort projkt som vi vilkast genomföra! hjälpa med ekonomiskamedel fick vi från Umeå Fritid (kommuen) samt Booster en organisation som hjälper människor förverkligen sina idér!. trots att det är himla bra med det trådlösa och himla snabba internet vill jag inte sitta här vid datorn mer! ist väljer jag att passa på att umgås med nankode och alla andra!. får berätta mer om Midsommarlägret på Norrbyskär en annan dag! men kan berätta att det var fullt upp hela tiden. höghöjdsbana, flottbygge, tipspromenad, lekar, midsommardans, jordgubbstårta, tävlingar, midsommarlekar, teambuilding-aktiviteter, lägereld, magic box med mera med mera. dessutom zambisk och kambodjansk mat!.

på onsdag åker nankonde och alla zambier hem. på torsdag åker jag hem. igår lämnade vi umeå och alla människor där. ledsamt. Speciellt saknade kommer vår värdmamma Tina och Daniel på Röda Korset vara!.

Fotoboken ska ges till nankonde innan avresa. ska bli kul!.

här är några kommentarer från utvärderingen från lägret!

- väldigt bra sätt att öva engelsk
- ett väldigt bra och prisvärd läger
- snälla kan ni inte ha ett midsommarläger nästa år, det behöver inte vara under midsommar
- väldigt bra läger, det var perfekt att ha det på Norrbyskär
- 100 kronor var inget till alls. Dess två dagar var awesome!
- det har varit jätte kul!
- jag gillade verkligen att vara här. Och att möta människor från Kambodja
- det var varit jätte kul att vara härd. Tack allihopa!  
- jag tycker att det ett riktigt roligt läger med ett intressant syfte
- tack för det bästa midsommaren. Har inte haft så kul sedan jag var 14 år.

som ni förstår är vi väldigt nöjda och stolta tillsammans!

// martina



bonfire!



YPD



Gruppbild (halv gänget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0